Sitemizi Facebook'ta Beğenmek İster misiniz?

25 Mart 2012 Pazar

6. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Notları Tüm Konular


6. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Notları

Ünite 1: Sosyal Bilgiler Öğreniyorum

Ünite 2: Yeryüzünde Yaşam

Ünite 3: İpek Yolu’nda Türkler

Ünite 4: Ülkemizin Kaynakları

Ünite 5: Ülkemiz Ve Dünya

Ünite 6: Demokrasinin Serüveni

Ünite 7: Elektronik Yüzyıl

6.sınıf sosyal bilgiler dersi konu anlatımı, 6. sınıflar sosyal bilgiler dersi kısa ders notları, sosyal bilgiler dersi konu özetleri ünitelerin hepsi bulunmaktadır. kısa kısa sosyal bilimler dersleri



Benzer Yazılar



32 yorum:

  1. bişe bulamadım ki aradığım şey yok .bir tek şey var o da yarın sınavımmın olması :/

    YanıtlayınSil
  2. olmadı şimdi yaaaaaaaaaaaa

    YanıtlayınSil
  3. ne biçim bi site yaa siteniz batsın hibişey çalışamadım

    YanıtlayınSil
  4. Bir karar ver yahu mübarek

    YanıtlayınSil
  5. çok güzel bi site kim açtıysa tebrik ediyorum ayrıca çok teşekkürler sınaVIMA BURDAN HAZIRLANDIM

    YanıtlayınSil
  6. ama önemli dedikleri şeye bak nasıl bir şey

    YanıtlayınSil
  7. hiç beğenmedim ama yinede teşekkürler

    YanıtlayınSil
  8. saol kardeş deneme sınavı var yerın saol

    YanıtlayınSil
  9. Çok teşekkürler verimli bir site sağolun

    YanıtlayınSil
  10. hiç faydalanamadım cok kötü bi site İĞRENÇ ÖTESİ...

    YanıtlayınSil
  11. COK iYiYDi.HERKESE TAVSIYE EDERIM.

    YanıtlayınSil
  12. istersen yardımcı olabilirim.

    YanıtlayınSil
  13. böyle site olmaz olsun amin

    YanıtlayınSil
  14. bence güzel bir site yani aradığım var

    YanıtlayınSil
  15. iyi ama birz daha olsaidi daha iyi olurdu
    :)

    YanıtlayınSil
  16. afedersiniz ama hiç güzel değil ... gibi

    YanıtlayınSil
  17. kesin kötü alacam =(.

    YanıtlayınSil
  18. kötü değil eğer bu yorumları okuyosan kendini üzme çok yararlı

    YanıtlayınSil
  19. Bence çok güzel

    YanıtlayınSil
  20. Çok kötü bence yani ama saolun

    YanıtlayınSil